Najbolj elegantna oblika poslovnega razreda: nova A6 limuzina

Napredni in prestižni model višjega avtomobilskega razreda postavlja standarde na področju oblikovanja in aerodinamike: izvrsten količnik zračnega upora 0,23

Odlične lastnosti za vsakodnevne vožnje in daljša potovanja: vrhunske tehnologije, kot sta zračno vzmeteno podvozje in štirikolesno krmiljenje, ter zelo dobra aeroakustika

Dinamična, udobna, učinkovita – blaga hibridna tehnologija MHEV plus omogoča delno električno vožnjo in izboljšuje vozne zmogljivosti

Ingolstadt/Neckarsulm (Nemčija), 15. april 2025 – Audi je modelsko serijo A6 razširil s poslovno limuzino, ki postavlja standarde na področju oblikovanja in aerodinamike ter z vsako podrobnostjo pooseblja inovativnost in udobje v prestižnem višjem razredu. Njen količnik zračnega upora znaša 0,23, kar je najnižja vrednost katerega koli serijskega modela z motorjem z notranjim zgorevanjem v zgodovini znamke Audi. Sodobni bencinski in dizelski motorji z blago hibridno tehnologijo MHEV plus zagotavljajo večjo učinkovitost in izboljšane zmogljivosti. A6 limuzina* v kombinaciji z izpopolnjenimi tehnologijami podvozja dokazuje svoje odlične lastnosti za vsakodnevne vožnje in daljša potovanja: zračno vzmetenje in štirikolesno krmiljenje v največji možni meri združujeta udobje vožnje in agilno vodljivost.

Karoserija nove A6 limuzine* ima jasno in funkcionalno obliko. Njen minimalistični, značilno Audijev dizajn združuje eleganco in športnost. Usločen zgornji rob oken daje aerodinamično optimizirani obliki karoserije poseben značaj. Markantnemu sprednjemu delu z nizkimi žarometi in dvignjenimi Audijevimi krogi daje pečat velik, nizko umeščen enodelni okvir mreže hladilnika. Za njim se skriva premišljen koncept pretoka zraka. Najpomembnejši element aerodinamike na sprednjem delu so stranske odprtine za dovod zraka z optimizirano obliko in funkcionalnostjo. Te tako imenovane zračne zavese omogočajo boljši pretok zraka in prispevajo k mogočnemu videzu poslovne limuzine. Poleg tega usmernik zraka v sprednjem odbijaču zmanjšuje vzgon na sprednji premi in z oblogami na spodnjem delu zagotavlja nadzorovan tok zraka pod vozilom.

Navedena oprema, podatki in cene se nanašajo na ponudbo za nemški trg. Pridružujemo si pravico do sprememb in napak.

*Zbrane vrednosti porabe in emisij vseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega besedila.

Podobno kot sprednji del tudi razpotegnjeni in rahlo navzgor obrnjeni zadek izžareva prestiž. Zadnje luči z natančno grafiko in neprekinjeni svetlobni pas dajejo novi A6 limuzini* prepoznavnost, kar velja tudi za navpične zavorne luči.

K izjemni aerodinamiki pomembno prispeva tudi posebna oblika zadka. Ostri polmer na pokrovu prtljažnika skupaj s poglobitvijo pred njim zagotavlja optimalno prekinitev v zračnem toku. V povezavi z velikim, širokim difuzorjem nastane idealno ravnovesje med vzgonom na zadnji premi in zračnim uporom, kar pozitivno vpliva na vozno dinamiko.

A6 limuzina* je z opcijskim zračno vzmetenim podvozjem izvrsten primer sinteze športnosti in udobja. Ta tehnologija poleg nivoja vozila uravnava tudi blaženje in zagotavlja še manjši zračni upor. V primerjavi s serijskim podvozjem je vozilo pri normalnem nivoju za 20 milimetrov nižje. V načinu dynamic se lega karoserije zniža še za 10 milimetrov, kar ustvarja občutek športne vožnje. Za manjši zračni upor A6 limuzina* tudi pri visokih hitrostih v načinih balanced in efficiency uporablja nižji nivo.

Opcijsko štirikolesno krmiljenje zagotavlja agilno vodljivost in natančno vožnjo. V kombinaciji z bolj čvrstim progresivnim krmiljenjem je rezultat bistveno boljša in neposrednejša odzivnost volana z več povratnimi informacijami s cestišča. Pri nizkih hitrostih štirikolesno krmiljenje zadnji kolesi obrača za do pet stopinj protismerno glede na sprednji kolesi, kar izboljša okretnost v mestnem prometu in v ozkih ovinkih. Pri srednjih in visokih hitrostih se zadnji kolesi obračata istosmerno, kar zagotavlja stabilno, še natančnejšo vožnjo.

Glavno vlogo pri izjemni vozni izkušnji imajo pogoni z blago hibridno tehnologijo MHEV plus. Poleg štirivaljnika 2.0 TDI s 150 kW (204 KM) (poraba goriva v l/100 km, kombinirana: od 5,0; emisija CO2 v g/km, kombinirana: od 130) je tudi šestvaljnik 3.0 TFSI z močjo 270 kW (367 KM) (poraba goriva v l/100 km, kombinirana: od 6,9; emisija CO2 v g/km, kombinirana: od 157) opremljen s to vrsto delne elektrifikacije. Sistem MHEV plus služi za podporo motorju z notranjim zgorevanjem, povečuje zmogljivost in udobje vožnje ter zmanjšuje emisije CO2. Omogoča parkiranje in manevriranje izključno z električnim pogonom. A6 limuzina* izkorišča električni pogon tudi pri počasni vožnji v mestu, v počasnem prometu, na primer na regionalnih cestah, ter med približevanjem naseljenim območjem. Poleg tega tehnologija MHEV plus pri speljevanju ali prehitevanju ustvarja dodatni pogonski navor do 230 Nm in do 18 kW (24 KM) moči. Pri zaviranju lahko regenerira do 25 kW moči.

Zvočna izolacija A6 limuzine* je v primerjavi s prejšnjim modelom izboljšana za 30 odstotkov, kar prispeva k večjemu udobju pri vožnji. Močneje zatesnjena okna in optimizirana zatesnitev vrat zagotavljajo prijetnejšo akustiko v notranjosti; zatesnitev rež na pokrovu prtljažnika poleg tega bistveno zmanjšuje hrup vetra. Poleg tega so vse pnevmatike od velikosti 19 palcev naprej opremljene s t. i. dušilniki hrupa. Novo razviti ležaji motorja in menjalnika zagotavljajo izboljšano udobje vzmetenja z nizkim hrupom.

*Zbrane vrednosti porabe in emisij vseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega besedila.

Novo A6 limuzino* izdelujejo v Neckarsulmu in je naprodaj po vsem svetu. Naročiti jo bo mogoče od sredine aprila 2025. Z osnovnim motorjem TFSI s 150 kW (poraba goriva v l/100 km, kombinirana: od 7,1; emisija CO2 v g/km, kombinirana: od 160) bo A6 limuzina*. Kupcem bodo vozila začeli dobavljati poleti 2025.

Sledijo izjava o strateški umestitvi in podrobne informacije o novi Audi A6 limuzini*.

Döllner: "Z Audijem A6 prenavljamo pomembno modelsko serijo"

Gernot Döllner, izvršni direktor Audija: "Nova Audi A6 limuzina* je kombinacija elegantnega in dinamičnega dizajna ter izjemne aerodinamike. Učinkoviti, a zmogljivi pogoni in vrhunske tehnologije podvozja združujejo športnost in visoko raven udobja, zato je vožnja z A6 prvovrstno doživetje." Podjetje s tem modelom nadaljuje veliko produktno ofenzivo, ki jo je začelo leta 2024. Prenova in pomladitev produktne ponudbe je del Audijevega programa, s katerim znamka krepi svojo pripravljenost za boj s čedalje ostrejšo konkurenco v prihodnosti. "Z Audijem A6 prenavljamo pomembno modelsko serijo," je povedal Döllner.

Tako kot nova Q5 in A5 tudi nova A6 limuzina* temelji na platformi PPC (Premium Platform Combustion) za prestižna vozila z notranjim zgorevanjem. Za sodobne funkcije povezljivosti in digitalizacije z možnostjo posodabljanja skrbi v vseh novih modelih elektronska arhitektura E³ 1.2.

Povezava elegance in dinamike: zunanja oblika

Karoserija nove Audi A6 limuzine* ima jasno in funkcionalno obliko. Njen minimalistični dizajn združuje eleganco in športnost. Najpomembnejša oblikovna značilnost je usločen zgornji rob oken, ki s sprednjih stranskih stekel elegantno in energično prehaja v fiksno zadnje steklo. To je značilno Audijev element, ki hkrati upodablja aerodinamično obliko karoserije A6 limuzine*. Polne površine v kombinaciji z dinamičnimi linijami, ki tvorijo za quattro značilne bočne poudarke, ki markantno izstopajo iz ramenske površine, so ključni element Audijevega oblikovalskega sloga. V kombinaciji s širokim kolotekom poosebljajo športnost.

Sprednjemu delu daje pečat nizko umeščen enodelni okvir mreže hladilnika, ki sega do spodnjega roba sprednjega odbijača. Skupaj z nizkimi žarometi in dvignjenimi Audijevimi krogi daje A6 limuzini* markanten, fokusiran in prestižen izraz. Tridimenzionalno oblikovane zračne zavese pod žarometi dajejo odbijaču mogočen in športen videz.

*Zbrane vrednosti porabe in emisij vseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega besedila.

Podobno kot sprednji del tudi razpotegnjeni in rahlo navzgor obrnjeni zadek z visoko postavljenimi Audijevimi krogi pooseblja prestiž. Nizke zadnje luči z natančno grafiko in neprekinjeni svetlobni pas poudarjajo širino vozila. Novemu Audiju A6 dajejo prepoznavnost, kar velja tudi za navpične zavorne luči na vogalih zadka. Velik difuzor z vpadljivo aplikacijo se zaključi na spodnjem delu vozila; vanj so integrirane izpušne cevi s pravokotnimi, markantno oblikovanimi zaključki.

Digitalna in individualna: tehnologija luči

Napredna tehnologija luči pomembno prispeva k večji varnosti v cestnem prometu in je bistveni element Audijevega DNK. Tudi nova A6 limuzina* ima na tem področju vlogo pionirja v svojem razredu.

Zasnova žarometov in zadnjih luči je v celoti v znamenju digitalizacije, kar strankam omogoča individualno prilagajanje podobe svoje A6 limuzine*. Obenem digitalne luči ponujajo inovativne funkcije, ki izboljšujejo predvsem komunikacijo z drugimi udeleženci v prometu. V tehnologiji luči se vedno zrcali tudi Audijeva estetika.

Glede na opremo je A6 lahko opremljen z digitalnimi dnevnimi LED-lučmi, ki jih v vsakem žarometu sestavlja 48 posamičnih LED-segmentov. Značilnost opcijskih matričnih LED-žarometov je obroba iz legiranega jekla, perforirana s šestkotniki, za katero se skrivajo digitalne dnevne luči. Ta nova zasnova daje žarometom še večjo prepoznavnost.

Nova A6 limuzina* ponuja veliko možnosti za individualizacijo s skupno sedmimi digitalnimi svetlobnimi grafikami spredaj in zadaj, od katerih so različne zasnovane kot aktivne grafike, pri katerih se posamezni segmenti inteligentno prižigajo ali ugašajo.

Zadaj je A6 lahko opremljen z opcijskimi digitalnimi zadnjimi OLED-lučmi druge generacije, ki na edinstven način združujejo dizajn osvetlitve in inovativno tehnologijo. S skupno osmimi digitalnimi OLED-paneli zagotavljajo visoko stopnjo prepoznavnosti, hkrati pa povečujejo varnost v cestnem prometu. Na vsaki strani je 198 digitalnih OLED-segmentov, ki ustvarjajo digitalne grafike, od katerih so nekatere aktivne. Te s svojim nenehnim gibanjem svetlobo naredijo živo. Algoritem, razvit posebej za to funkcijo, iz skupno 396 OLED-segmentov večkrat na sekundo ustvari novo sliko. Posamezni segmenti so medsebojno uigrani tako, da je skupna jakost svetlobe ves čas enaka.

Zaznavanje približevanja in komunikacijska luč v digitalnih OLED-lučeh druge generacije sta bistvena elementa za nadaljnje povečanje varnosti v cestnem prometu s pomočjo osvetlitve. Drugi udeleženci v prometu dobijo opozorilo, če so na primer pred njimi mesta nezgod ali okvar.

*Zbrane vrednosti porabe in emisij vseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega besedila.

Komunikacijska luč v kritičnih voznih ali prometnih situacijah prediktivno prikaže tudi posebno grafiko v digitalnih zadnjih OLED-lučeh. Poleg standardne grafike zadnjih luči opozarja zadaj vozeča vozila tudi osem trikotnikov na zadku.

Značilno Audijeva je estetika gibanja, s katero vsaka dinamična svetlobna animacija navduši voznika pri odklepanju ali zapuščanju vozila. Posamezni LED- oz. OLED-segmenti se aktivirajo drug za drugim v intervalih nekaj milisekund, kar že v mirovanju ustvarja novo, futuristično svetlobno animacijo funkcije Coming Home/Leaving Home.

Velika izbira: dve izvedbi zunanjosti, enajst barv, progresivna platišča

Za razliko od serijske izvedbe, kjer je pri A6 limuzini* namenoma vidne veliko barve karoserije in aluminija, kar naj bi poudarilo njeno eleganco, je pri izvedbi Exterieur S line izpostavljena njena športnost. Tu je površina okoli sprednjih odprtin za dovod zraka, ki so večje in razdeljene na dva dela, zasnovana v videzu kroma in matirano antracitni barvi. Enako velja za širše letve na pragovih in aplikacijo na bolj športnem difuzorju. Črna mreža enodelnega okvirja ima tu večjo strukturo, stranske zračne zavese, ki izboljšujejo tok zraka, pa so poudarjene z navpičnimi obrobami. Vsi ti elementi pričajo o dinamičnem značaju A6 limuzine* S line.

Izvedbo Exterieur S line je mogoče opcijsko nadgraditi s paketom črnih zunanjih elementov. Tu so Audijevi krogi spredaj in zadaj izdelani v antracitno sivi barvi. Enodelni okvir, aplikacija na difuzorju, letve na stranskih pragovih, vratne kljuke, okenske obrobe, ohišja ogledal in strešne letve A6 limuzine* so črne barve. Poleg tega ima izpušni sistem temno kromirane zaključke izpušnih cevi.

Za A6 je na voljo enajst barv, med njimi je tudi univerzalna arkonsko bela. Od kovinskih barv so v ponudbi ledeniško bela, mitološko črna, kronosovo siva ter barvni odtenki grenadinsko rdeča, floretsko srebrna, firmamentno modra in madeira rjava. Ponudbo dopolnjujejo povsem nova polnočno zelena barva ter ascari modra kovinska in daytonsko siva biserna, ki sta na voljo izključno za vozila s paketom Exterieur S line. "Edition one" je športen posebni model v madeira rjavi barvi, ki bo omejen na približno eno leto, kombiniran pa je s paketom črnih zunanjih elementov in 21-palčnimi platišči.

Audi za A6 limuzino* ponuja veliko izbiro progresivnih modelov platišč velikosti od 18 do 21 palcev. Za izvedbo Exterieur S line so serijska 19-palčna platišča. Dva od petih modelov 20-palčnih platišč in vsa 21-palčna platišča so iz ponudbe Audi Sport, med njimi tudi 21-palčna platišča z mnogokrakim dizajnom, ki so v celoti lakirana v črni kovinski barvi, ter kovana 21-palčna platišča, ki so v ponudbi edina s tribarvno zasnovo.

Poleg tega bodo na voljo različne opcije iz ponudbe Audi exclusive, ki bodo A6 limuzini* dale še več individualnosti. Ta ponudba poleg ekskluzivnih zunanjih barv vključuje tudi nove barve notranjosti in usnja.

*Zbrane vrednosti porabe in emisij vseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega besedila.

Najboljši količnik zračnega upora pri Audiju z notranjim zgorevanjem: aerodinamika

Športna in nizka zasnova nove A6 limuzine* se odraža v izjemni aerodinamiki, saj njen količnik zračnega upora znaša le 0,23. To je najnižja vrednost katerega koli serijskega modela z motorjem z notranjim zgorevanjem v zgodovico2

ni znamke Audi. Za čim manj vrtinčenja zraka okoli sprednjih koles in bokov vozila so uporabljene zračne zavese, ki se harmonično vklapljajo v novi dizajn A6 limuzine*. Del aerodinamične zasnove sta dva ločeno krmiljena dovoda hladilnega zraka za enodelnim okvirjem mreže hladilnika. Tako zrak optimalno obteka motorni prostor. Da bi v celoti izkoristili potencial te tehnologije, so pri Audiju optimiziral tudi zatesnitev med odbijačem in hladilnim sklopom, s čimer se je izguba pri toku zraka v tem predelu zmanjšala za do 70 odstotkov. V ta namen so znatno povečali togost elementov za usmerjanje zraka. K boljšemu obtekanju zraka okoli karoserije prispeva tudi enoten vmesnik za dovod zraka in hlajenje agregata. Poleg tega usmernik zraka v sprednjem odbijaču zmanjšuje vzgon na sprednji premi in zagotavlja boljše obtekanje zraka pod dnom vozila. Številne obloge na spodnjem delu vozila zagotavljajo nadzorovan in skladen tok zraka pod vozilom. V ta namen se med drugim uporabljajo usmerniki zraka na kolesih ter posebni pokrovi na tunelu menjalnika in zadnji premi.

Oblika zadka, ki je na koncu malce privzdignjen, je ključna za izjemno aerodinamiko A6 limuzine*. Ostri polmer roba na pokrovu prtljažnika skupaj s poglobitvijo pred njim zagotavlja optimalno prekinitev v zračnem toku. V povezavi z velikim, širokim difuzorjem je območje vrtinčenja zraka ob zadku in za njim karseda majhno in je znotraj območja, ki je idealno za aerodinamiko. Nastane idealno ravnovesje med vzgonom na zadnji premi in zračnim uporom, kar pozitivno vpliva na vozno dinamiko.

Izpopolnjeno aerodinamično zasnovo dopolnjujejo aerodinamično optimizirana 18- in 19-palčna platišča iz poliranega brušenega aluminija. Vidni dizajn platišča ima površino s sijajem, medtem ko so deli, ki so zaradi aerodinamične optimizacije zaprti, črne barve in neopazno izginejo v senci.

Tudi aerodinamična in splošna akustika nove A6 limuzine* sta na vrhunski ravni. Zvočna izolacija vozila je bila v primerjavi s prejšnjim modelom izboljšana za do 30 odstotkov. Močneje zatesnjena okna in optimizirana zatesnitev vrat zagotavljajo prijetnejšo akustiko v notranjosti in s tem pozitivno vplivajo na dobro počutje. Opcijska ponudba akustičnih stekel zdaj poleg sprednjih stranskih stekel vključuje tudi stekla v zadnjih vratih. Novo razviti ležaji motorja in menjalnika zagotavljajo izboljšano udobje vzmetenja z nizkim hrupom.

Poleg tega je bila optimizirana oblika zobnikov menjalnika, kar ugodno vpliva na akustiko menjalnika S tronic.

Vse pnevmatike od velikosti 19 palcev naprej so opremljene z dušilniki hrupa. To so obroči iz pene na notranji strani pnevmatike, ki zmanjšujejo vibracije zraka v pnevmatiki in tako pozitivno vplivajo na raven hrupa v vozilu.

*Zbrane vrednosti porabe in emisij vseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega besedila.

Velikodušna: prostorska zasnova

S skupno dolžino 4,99 metra je Audi A6 limuzina* za 60 milimetrov daljša od prejšnjega modela. Medosna razdalja 2.927 milimetrov povečuje udobje pri vožnji na dolge razdalje in prispeva k veliki količini prostora v notranjosti. V širino meri A6 limuzina* brez ogledal nekaj manj kot 1,88 metra.

Nova, preklopna panoramska steklena streha še poveča občutek prostornosti. Razteza se čez skoraj celotni sprednji in zadnji del potniškega prostora ter omogoča preklapljanje med svetlo notranjostjo in učinkovito zatemnitvijo. Šest segmentov omogoča različne vzorce z izmenično izklopljenimi in vklopljenimi deli vse do popolne zaščite pred bleščanjem. Ta "digitalni zastor" lahko upravljate s tipko v stropnem modulu.

Prtljažnik nove A6 limuzine* ima prostornino do 492 litrov – odvisno od izbranega motorja. Zaradi širine 1.050 milimetrov lahko vanj vzporedno naložite dva velika kovčka. Zadnji sedeži so serijsko zložljivi v razmerju 40 : 20 : 40 in omogočajo variabilen transport, na primer smučarske opreme. V serijsko opremo spada tudi odlagalni in prtljažni paket. Opcijsko je na voljo električni pokrov prtljažnika, ki se odpira in zapira z gibom noge. Projekcijska luč prikazuje, kje točno je treba zamahniti z nogo.

Poslovni salon: filozofija notranjega oblikovanja

Dizajn notranjosti A6 limuzine* se navezuje na štiri osnovne značilnosti Audijeve nove filozofije oblikovanja: po eni strani je notranjost zasnovana po principu "Human Centric", torej je osredotočena na človeka oz. dosledno prilagojena potrebam uporabnikov. Drugo posebnost predstavlja digitalno prizorišče – "Digital Stage", ki ga pred potniki tvorijo Audijevi MMI-zasloni. Novi Audi A6 s svojim konceptom oblikovanja, ki temelji na materialih, tj. "Material Driven Design", izpolnjuje zahteve po občutku velike prostornosti in visoki ravni udobja. Jasna zasnova in logično upravljanje poleg tega poskrbita za preglednost v vseh situacijah in predstavljata četrto značilnost, vizualno jasnost oz. "Visual Clarity".

Digitalno prizorišče pripada Audijevemu panoramskemu MMI zaslonu in opcijskemu MMI zaslonu za sovoznika. Tanki, prostostoječi Audijev panoramski MMI-zaslon je realiziran v ukrivljeni izvedbi in OLED-tehnologiji (OLED = angl. Organic Light Emitting Diodes). Sestavljata ga Audijev virtualni prikazovalnik z 11,9-palčno vidno diagonalo zaslona in 14,5-palčni MMI-zaslon na dotik.

*Zbrane vrednosti porabe in emisij vseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega besedila.

Audi digitalno prizorišče za spredaj sedeča potnika razširja z opcijskim 10,9-palčnim sovoznikovim MMI-zaslonom, ki je prav tako odlično integriran v dizajn armaturne plošče. Tako lahko sovoznik pregleduje spletne strani in pretaka videovsebine. Lahko pomaga pri navigaciji ali pri iskanju najbližjega bencinskega servisa. Zaradi dinamičnega načina za zasebnost z voznikovega sedeža med vožnjo ni mogoče videti motečih vsebin, kot so videoposnetki. Če sovoznikov zaslon ni v uporabi ali če ni zaznan noben sopotnik, je kot slika ozadja prikazan digitalni dekor.

Nova Audi A6 limuzina* je opcijsko lahko opremljena z novim, nastavljivim projicirnim sistemom. V njem so lahko prikazane številne informacije, na primer hitrost, aktivni asistenčni sistemi, navigacijski napotki ali medijski podatki. Voznik ima prvič možnost, da funkcije vozila in infotainment sistema upravlja prek projicirnega sistema. Upravljanje poleg tega omogoča tudi pomikanje po seznamih in neposredno izbiranje s tipkami na volanu. Z maksimalno izkoriščenim vgradnim prostorom in prilagojeno tehnologijo prikazovanja je vidno območje slike za več kot 85 odstotkov večje kot prej, prikaz pa je še natančnejši.

Kot kontrast digitalnim in tehničnim področjem je nova notranjost A6 limuzine* opremljena z mehko oblogo. Ta poteka od vrat do vrat po celotni širini armaturne plošče in vizualno razširja notranjost. Izbrane tkanine, umetno usnje ali Dinamica na oblogah vrat in naslonih za roke ustvarjajo prijeten ambient s pridihom prestiža.

Barve in visokokakovostne materiale notranjosti, v katerih je zasnovana mehka obloga, najdemo tudi na sedežih. Opcijsko so sedeži, mehka obloga armaturne plošče, vratne obloge in naslon za roke izdelani iz trajnostnih materialov, tkanine Kaskade in mikrotkanine Dinamica, ki sta večinoma izdelani iz recikliranega poliestra. Tekstilna prevleka Kaskade spominja na naravne materiale, kot je volna, in ni dodatno obarvana. Med drugim je izdelana iz recikliranega blaga, kot so robovi tkanin, in recikliranega poliestra.

Dinamica na videz in na otip deluje kot velur, vendar je približno v polovičnem deležu izdelana iz recikliranega poliestra. Za dekorativne elemente iz naravno rjavega lesa jablane je uporabljen izključno evropski les, ki izvira iz ne več rodnih, posekanih dreves.

Prečiščeno zasnovana notranjost A6 limuzine* pride do izraza tudi v temi. Linijska osvetlitev na armaturni plošči in vratih poudarja širino notranjega prostora. Posredna svetloba pod panoramskim MMI-zaslonom in na sredinski konzoli pa ustvarja vizualni učinek lebdenja. Visokokakovostni materiali v vratih so učinkovito osvetljeni. Pri vozilih z ustrezno opremo je osvetljen tudi napis Bang & Olufsen.

S prenovo notranjosti in preureditvijo armaturne plošče v digitalno prizorišče je bila realizirana dinamična interakcijska luč, namenjena komunikaciji med vozilom in potniki. Nameščena je pod vetrobranskim steklom in sveti v velikem loku, ki ga sestavlja 84 LED-diod, razvrščenih od levega do desnega A-stebrička.

Poleg pozdravne funkcije izvaja svetlobno animacijo tudi ob zaklepanju in odklepanju vozila. Služi pa tudi za večjo varnost, ker signalizira dinamične smernike, čeprav ves čas ostaja v funkciji dodatnega indikatorja in ne nadomešča smernikov v Audijevem virtualnem prikazovalniku.

*Zbrane vrednosti porabe in emisij vseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega besedila.

Pomemben dejavnik dobrega počutja: bogata komfortna oprema

Zaradi številnih funkcij za več udobja je vožnja z A6 limuzino* prvovrstno doživetje. Izpopolnjena aeroakustika omogoča edinstven užitek ob poslušanju, še posebej, če se odločite za opcijski vrhunski avdiosistem Bang & Olufsen. Najvišja različica je opremljena s po dvema dodatnima zvočnikoma v vsakem od sprednjih vzglavnikov; ti zvočniki povzdigujejo zvočno izkušnjo na nov nivo. 16 oz. 20 zvočnikov, vključno z zelo učinkovitim ojačevalnikom ter globokotonskim zvočnikom z močjo 685 oz. 810 W, ustvarja izjemen 3D zvok. Zvočniki v vzglavnikih zagotavljajo individualen prostorski zvok in še bolj intenzivno poglobitev v glasbo. Omogočajo tudi izjemno natančno reprodukcijo zvoka: navigacijski napotki in telefonski klici so načrtno usmerjeni na voznika. Naknadno je mogoče zakupiti naslednje funkcije na zahtevo: ojačanje basov, avtomatsko prilagajanje nivoja in poživitev glasbe za izboljšanje zvoka pri stisnjenih glasbenih datotekah. Funkcija "virtualna okolja" ustvari repliko zvočnih prostorov. To pomeni, da lahko svojo najljubšo glasbo doživite tako, kot da bi bili v koncertni dvorani, jazz klubu ali na koncertu na prostem.

Zelo visoko raven klimatskega udobja omogoča opcijska 4-conska avtomatska klimatska naprava, ki temperaturo, količino in razvod zraka ločeno uravnava za voznika, sovoznika in oba zunanja sedeža zadaj. Potniki v drugi sedežni vrsti lahko na ločeni nadzorni plošči v sredinski konzoli sami spreminjajo nastavitve klimatske naprave. Na voljo je tudi opcijski paket za boljšo kakovost zraka, ki vključuje ionizator in senzor trdnih delcev ter znatno izboljšuje kakovost zraka v notranjosti.

Za tiho zapiranje vrat vozila se po želji lahko odločite za zapiralno asistenco. Zadošča, da vrata le rahlo spustite v ključavnico. Če se ne zaprejo do konca, jih avtomatsko pritegne servomehanizem.

Varčni in visokozmogljivi: pogoni s tehnologijo MHEV plus

Za novo A6 limuzino* bodo ob začetku prodaje na voljo trije motorji – dva bencinska in en dizelski. Dva od teh treh agregatov uporabljata blago hibridno tehnologijo MHEV plus in sta torej delno elektrificirana.

Sistem MHEV plus služi za podporo motorju z notranjim zgorevanjem, povečuje zmogljivost in udobje vožnje ter zmanjšuje emisije CO2. Sestavljen je iz treh bistvenih komponent: 48-voltne baterije, jermenskega zagonskega alternatorja in novega alternatorja v pogonskem sklopu z integrirano močnostno elektroniko.

*Zbrane vrednosti porabe in emisijvseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega besedila.

Litij-ionska baterija na osnovi litij-železovega fosfata ima kapaciteto 1,7 kWh. Glavni nalogi jermenskega zagonskega alternatorja sta zagon motorja in oskrba akumulatorja z električno energijo. Alternator v pogonskem sklopu pa omogoča delno električno vožnjo, pomaga z dodatnim navorom in med upočasnjevanjem vrača energijo v baterijo.

Delno električna vožnja: Tehnologija MHEV plus izkorišča prednosti električnega pogona pri parkiranju in manevriranju. Delno električno vožnjo je mogoče izkoristiti tudi pri počasni vožnji v mestu, v počasnem prometu, na primer na regionalnih cestah, ter med približevanjem naseljenim območjem. V teh primerih lahko vozilo poganja izključno alternator v pogonskem sklopu, zato je vožnja še posebej učinkovita.

Boost z močjo do 18 kW:Tehnologija MHEV plus je poleg tega v podporo motorju z notranjim zgorevanjem, na primer pri speljevanju v prometu s pogostim ustavljanjem ali pri prehitevanju. Alternator v pogonskem sklopu ustvari do 230 Nm dodatnega pogonskega navora in do 18 kW (24 KM) moči.

Rekuperacija z močjo do 25 kW: Pri upočasnjevanju alternator v pogonskem sklopu vrača energijo – z močjo do 25 kW – nazaj v baterijo (rekuperacija). Integrirani sistem za uravnavanje zaviranja, ki omogoča kombiniranje načinov zaviranja, skrbi za breztlačno zaviranje in kar najboljšo rekuperacijo, večinoma brez uporabe tornih zavor.

48-voltni sistem poleg tega omogoča uporabo električno gnanega kompresorja klimatske naprave. Njegova velika prednost je, da klimatska naprava s polno močjo deluje tudi pri izključenem motorju, na primer med jadranjem ali pri rdeči luči, da lahko v notranjosti vozila ohranja prijetno temperaturo. S sistemom MHEV plus sta opremljena modela A6 limuzina TDI s 150 kW (poraba goriva v l/100 km, kombinirana: od 5,0; emisija CO2 v g/km, kombinirana: od 130) in A6 limuzina TFSI z 270 kW (poraba goriva v l/100 km, kombinirana: od 6,9; emisija CO2 v g/km, kombinirana: od 157).

Štirivaljnik 2.0 TFSI s 150 kW:Osnovna različica z 2,0-litrskim turbobencinskim motorjem, A6 limuzina TFSI s 150 kW (poraba goriva v l/100 km, kombinirana: od 7,1; emisija CO2 v g/km, kombinirana: od 160), ima serijsko vgrajen sistem start/stop za zmanjšanje porabe goriva in je na voljo le s pogonom spredaj. Doseže moč 150 kW (204 KM) (poraba goriva v l/100 km, kombinirana: od 7,1; emisija CO2 v g/km, kombinirana: od 160) in razvije največji navor 340 Nm. Novo zasnovani agregat s številnimi prilagoditvami dosega novo raven učinkovitosti. Motor 2.0 TFSI deluje po modificiranem Millerjevem postopku zgorevanja, ki prinaša prednosti predvsem pri delni obremenitvi. Pri Millerjevem postopku se sesalni ventili zaprejo že prej, kar poveča učinkovitost motorja. Agregat 2.0 TFSI je poleg tega opremljen s turbopolnilnikom z variabilno turbinsko geometrijo (VTG), ki izboljša odzivnost in učinkovitost motorja z direktnim vbrizgavanjem. VTG pri nizkih vrtljajih omogoča harmonično in agilno naraščanje navora.

Motor 2.0 TFSI je kombiniran s 7-stopenjskim menjalnikom S tronic, hitrim menjalnikom z dvojno sklopko, ki omogoča gladko prestavljanje.

*Zbrane vrednosti porabe in emisij vseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega besedila.

Štirivaljnik 2.0 TDI s 150 kW:Motor 2.0 TDI doseže moč 150 kW (204 KM) (poraba goriva v l/100 km, kombinirana: od 5,0; emisija CO2v g/km, kombinirana: od 130) in razvije največji navor 400 Nm. Za večjo učinkovitost in udobje je motor delno elektrificiran s tehnologijo MHEV plus in opremljen z 48-voltnim električnim sistemom. Delno električna vožnja in visoka učinkovitost rekuperacije zmanjšujeta vrednosti emisij CO2. Udobje motorja TDI poleg tega z mirnim zagonom še dodatno povečuje 48-voltni jermenski zagonski alternator. Reakcijski čas pri speljevanju se tako skrajša, vozilo pa je občutno bolj odzivno. Motor 2.0 TDI je na voljo z menjalnikom z dvojno sklopko v različici s pogonom na sprednji kolesi ali s pogonom quattro ultra.

Šestvaljnik 3.0 TFSI z 270 kW:Tretja pogonska različica, 3,0-litrski V6-turbomotor, doseže moč 270 kW (367 KM) (poraba goriva v l/100 km, kombinirana: od 6,9; emisija CO2 v g/km, kombinirana: od 157) in razvije največji navor 550 Nm. Ta agregat je sistematična nadgradnja motorja, ki je v serijski proizvodnji od leta 2015 in je bil pred kratkim deležen nekaterih sprememb, kot so: novo zasnovana turbopolnilnika na izpušne pline z variabilno turbinsko geometrijo (VTG), posredno hlajenje polnilnega zraka, izboljšave pri izmenjavi plinov, uporaba Millerjevega postopka in spremembe na sistemu vbrizgavanja. Motor že pri nizkem številu vrtljajev doseže visok navor. V povezavi s sistemom MHEV plus se opazno izboljšata vozna dinamika in udobje ter zmanjšajo emisije CO2. V6 TFSI je serijsko kombiniran s štirikolesnim pogonom quattro ultra.

Tehnični podatkiA6 limuzina TFSI 150 kW*A6 limuzina TDI (quattro) 150 kW* A6 limuzina TFSI quattro 270 kW*
Tip motorja4-valjni turbobencinski s start/stop4-valjni turbodizelski z MHEV plus6-valjni turbobencinski z MHEV plus
Gibna prostornina v cm³1.9841.9682.995
Pogonsprednjisprednji / quattroquattro
Moč v kW (KM) pri 1/min150 (204) pri 4.300–6.000150 (204) pri 3.800–4.200270 (367) pri 5.550–6.300
Največji navor v Nm pri 1/min340 pri 2.000–4.000400 pri 1.750–3.250550 pri 1.700–4.000
Električna dodatna moč v kW (KM)-18 (24)18 (24)
Električni dodatni navor v Nm-230230
Pospešek od 0 do 100 km/h v s8,27,8 (6,9)4,7
Najvišja hitrost v km/h244244 (243)250
Poraba goriva v l/100 km, kombiniranaod 7,1od 5,0od 6,9
Emisija CO₂ v g/km, kombiniranaod 160od 130od 157

*Zbrane vrednosti porabe in emisij vseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega besedila.

Sinteza športnosti in udobja: podvozje

Nova A6 limuzina* navdušuje z visoko stopnjo udobja pri vožnji in se še posebej izkaže na daljših relacijah. Bolje kot katerikoli drug model omogoča izkušnjo poslovnega razreda. K temu pomembno prispevata prilagodljivo zračno vzmetenje in štirikolesno krmiljenje pri izvedbah s pogonom quattro, ki znatno izboljšuje okretnost vozila pri nizkih hitrostih, medtem ko pri visokih hitrostih zagotavlja občutno več natančnosti in stabilnosti. A6 limuzina* je izvrsten primer sinteze športnosti in udobja, ki temelji na tipičnih Audijevih voznih lastnostih: nenaporna, natančna, nadzorovana, trdna, povezana in nasploh uravnotežena – takšna, kot je Audijev DNK.

Sprednja in zadnja prema nove A6 limuzine* imata petvodilno konstrukcijo z velikim deležem aluminijastih komponent. Dva pomožna okvirja – sprednji je tog, zadnji pa je hidravlično uležajen – povezujeta vodila s karoserijo.

Izbirate lahko med tremi vrstami podvozja:

  • standardnim, ki je v primerjavi s predhodnikom zasnovano tako, da je še bolj udobno;
  • športnim, ki karoserijo zniža za 20 milimetrov in zagotavlja izrazito športno vzmetenje (serijsko s paketom Exterieur S line);
  • podvozjem s prilagodljivim zračnim vzmetenjem (adaptive air suspension) z uravnavanjem blaženja, ki vozilu omogoča širok razpon med visokim kotalnim udobjem in športno vodljivostjo.

Opcijsko prilagodljivo zračno vzmetenje z nastavljivim sistemom blaženja na vseh štirih kolesih uravnava nivo vozila in blaženje. Zračno vzmetenje avtomatsko izenači obremenitev vozila. V primerjavi s serijskim podvozjem je A6 limuzina* pri normalnem nivoju (načini balanced, comfort in efficiency) za 20 milimetrov nižja, na ravni športnega podvozja. V načinu dynamic je lega karoserije še za 10 milimetrov nižja, kar zagotavlja občutek športne vožnje. Za zmanjšanje zračnega upora se karoserija tudi v načinih balanced in efficiency pri visokih hitrostih spusti na nižji nivo. Nasprotno pa funkcija dviga (Lift) dvigne A6 limuzino* za 20 milimetrov nad normalni nivo. Ta funkcija je zdaj na voljo do hitrosti 85 km/h. Tako zagotavlja varno vožnjo tudi v težkih cestnih razmerah, na primer na zasneženih ali neravnih cestah.

Nastavitve za uravnavanje višine podvozja se izvajajo prek sistema za vozno dinamiko Audi drive select, enako velja tudi za karakteristike krmiljenja in pogona. Razpon med različnimi načini vožnje je zdaj še večji. V načinu dynamic je vožnja občutno bolj čvrsta in športna, medtem ko je način comfort namenjen sproščeni vožnji na daljše razdalje. Funkcija Audi assistant v modelu A6 prvič omogoča, da z glasovnim upravljanjem nastavljate tudi višino zračno vzmetenega podvozja – s preprostimi ukazi, na primer v angleščini "raise the vehicle" ("dvigni vozilo") ali "lower the air suspension" ("spusti zračno vzmetenje").

Vse pnevmatike za A6 limuzino* so bile posebej prilagojene in optimizirane z vidika kotalnega upora. V ponudbi 20- in 21-palčnih pnevmatik so tudi opcijske pnevmatike Performance, za katere sta značilni še posebej dinamična vodljivost in še krajša zavorna pot.

*Zbrane vrednosti porabe in emisij vseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega besedila.

Napreden in učinkovit: štirikolesni pogon quattro

Za številne motorne različice je na izbiro štirikolesni pogon quattro ultra. Ta tehnologija prilagodljivo porazdeljuje pogonski navor, da je vožnja lahko čim bolj učinkovita, hkrati pa se v celoti izkoristijo vse prednosti pogona quattro za še večjo varnost vožnje in vozno dinamiko. Elektronsko uravnavana lamelna sklopka lahko pogonski navor v širokem razponu razporeja med sprednjo in zadnjo premo – točno tako, kot to zahteva posamezna vozna situacija. Za večjo učinkovitost porabe goriva se pri pogonu quattro ultra v območju delne obremenitve zadnja prema avtomatsko odklopi, če vozna situacija to dopušča. Pri dinamični vožnji skozi ovinke, močnem pospeševanju ali ko to zahteva torni količnik cestišča, uravnavana lamelna sklopka sistema quattro sklene povezavo med sprednjo in zadnjo premo ter vlečno silo prilagodljivo prenaša tja, kjer je potrebna. Pri močnem pospešku ob izstopu iz ovinka se pogonske sile prenašajo pretežno na zadnji kolesi. V takšni vozni situaciji se vlečna sila porazdeli v razmerju pribl. 30 : 70 med sprednjo in zadnjo premo.

Dodatna opcijska komponenta pogonskega sklopa V6 TFSI je športni diferencial quattro na zadnji premi, ki aktivno in popolnoma variabilno porazdeljuje pogonski navor med zadnjima kolesoma. Za razliko od klasičnega zapornega diferenciala lahko športni diferencial med dinamično vožnjo dodatno pospeši kolo na zunanji strani ovinka, kar pomeni, da mu dovede večji navor. Tako A6 limuzina* bolje zavije v ovinek.

Športni diferencial že v zgodnji fazi prepreči težnjo k podkrmiljenju in zagotavlja večjo agilnost vožnje. Kadar je v sistemu Audi drive select izbran način dynamic, je pri vožnji poudarek predvsem na zadnji premi.

*Zbrane vrednosti porabe in emisij vseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega besedila.

Izpopolnjeno: visoko povezano krmiljenje s funkcijo vektoriranja zavornega navora

Naj gre za obnašanje v ovinkih, vzdolžno dinamiko ali udobje vožnje – prednosti visoko povezanega krmiljenja so ves čas opazne. Audi je v primerjavi s prejšnjim modelom izboljšal vzajemno delovanje sistemov za uravnavanje podvozja in pogonskih sistemov. Integrirani sistem za uravnavanje zaviranja, uravnavani blažilniki in krmiljenje motorja skupaj delujejo še hitreje in natančneje. Rezultat: izpopolnjene krmilne lastnosti.

Z vektoriranjem zavornega navora – funkcijo porazdeljevanja navora po posameznih kolesih – je mogoče z novo A6 limuzino* še bolje manevrirati skozi ovinke. Funkcija vektoriranja zavornega navora stalno spremlja trenutno vozno situacijo in preprečuje podkrmiljenje. Takoj ko je dosežen določen količnik izkoristka trenja v vzdolžni in prečni smeri, tj. ko kolesa na notranji strani ovinka zaradi nizkega trenja izgubijo oprijem, jih sistem rahlo zavira. Zaradi usmerjenega zaviranja in posledične razlike v pogonskih silah vozilo v ovinku pelje bolj neposredno in spontano. Vožnja je tako natančnejša, varnejša in agilnejša.

*Zbrane vrednosti porabe in emisij vseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega besedila.

Izboljšane krmilne lastnosti: progresivno krmiljenje in štirikolesno krmiljenje

K udobni in v enaki meri dinamični vožnji nove A6 limuzine* pomembno prispeva spremenjeno krmiljenje, ki se zdaj odziva bolj neposredno. V primerjavi s prejšnjim modelom ima celotna pot od volana do koles bolj togo izvedbo. To velja za vzvojno palico na vhodu krmilnega gonila, togo privito krmilno gonilo in bolj toge ležaje prečnih vodil. Poleg tega je bil nekoliko povečan nagib na sprednji premi. Rezultat vseh teh ukrepov je bistveno boljša odzivnost krmiljenja in več povratnih informacij s cestišča, kar omogoča natančno in lahkotno vožnjo.

Audi A6 je serijsko opremljen z elektromehanskim progresivnim krmiljenjem. Prenos krmilne sile variira glede na kot zasuka volana: kadar je zasuk volana majhen, na primer pri vožnji po avtocesti, je krmiljenje bolj posredno, da ne bi prihajalo do nervoznega obnašanja vozila. Pri večjih zasukih volana pa je prenos krmilne sile vedno bolj neposreden, kar pomeni, da je v mestnem prometu in pri parkiranju potrebnega manj obračanja volana. V ostrih ovinkih progresivno krmiljenje prav tako zagotavlja občutek športne vožnje. S sistemom za uravnavanje vozne dinamike Audi drive select lahko v več načinih spreminjate karakteristike krmiljenja, predvsem stopnjo ročnega navora.

V kombinaciji s pogonom quattro je kot opcija na voljo štirikolesno krmiljenje. Deluje z dinamično funkcijo, katere hitrost odziva je bila dodatno izboljšana. Pri hitrostih do pribl. 60 km/h se zadnji kolesi obračata za do pet stopinj protismerno glede na sprednji kolesi.

S tem se obračalni krog zmanjša za do 1 m in znaša 11,3 m. Avto je pri mestni vožnji in v ozkih zavojih še okretnejši. Pri srednjih in visokih hitrostih se zadnji kolesi obračata istosmerno, kar omogoča stabilno in natančnejšo vožnjo.

*Zbrane vrednosti porabe in emisij vseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega besedila.

Prvič v A6: integrirani sistem za uravnavanje zaviranja

V A6 je uporabljen integrirani sistem za uravnavanje zaviranja (iBRS), ki omogoča kombiniranje načinov zaviranja. Pri tej tehnologiji, brake-by-wire, sta zavorni pedal in zavorna hidravlika popolnoma ločena. Pri različicah s tehnologijo MHEV plus sistem ob pritisku na zavorni pedal izračuna, ali rekuperacijska moč elektromotorja – tj. alternatorja v pogonskem sklopu – zadošča za želeni zavorni učinek in ali je treba uporabiti tudi torne zavore na sprednji in zadnji premi. Krmilnik nato v delcih sekunde določa, koliko zavornega navora morajo ustvariti torne zavore. Potrebni tlak ustvarja potisni bat v zavorni hidravliki. Občutek zaviranja ob pritisku na pedal ostaja enak, prehod med rekuperacijskim in mehanskim zaviranjem je neopazno gladek in enakomeren, zavorne sile ostajajo konstantne. Sistem z elektrohidravličnim upravljanjem ustvari zavorni tlak za kolesne zavore zelo natančno in približno dvakrat hitreje od običajnega zavornega sistema. Pri avtomatiziranem zaviranju v primeru nevarnosti se maksimalni zavorni tlak vzpostavi v samo 150 milisekundah.

Povezan: infotainment s tehnologijo ChatGPT

Za infotainment se v novi A6 limuzini* uporablja operacijski sistem Android Automotive OS. V vozilu se vsa vsebina posodablja z brezžičnimi posodobitvami (over-the-air). Na ta način Audi zagotavlja, da so vse storitve 'connect' vedno v posodobljenem stanju. Prek trgovine Audi Application Store, ki je tako kot vmesnik za pametni telefon serijska, si lahko prenesete številne aplikacije tretjih ponudnikov, med drugim Spotify, YouTube in novičarske storitve. Te aplikacije so v A6 limuzini* neposredno vgrajene v MMI – za njihov prenos ali uporabo ne potrebujete pametnega telefona. Vmesnik Audi Smartphone Interface prenese vsebine iz pametnega telefona neposredno v infotainment sistem vozila. Navigacijo, telefoniranje, glasbo in izbrane aplikacije tretjih ponudnikov lahko tako udobno upravljate prek MMI zaslona na dotik in glasovnega upravljanja. Pametni telefon lahko polnite v serijskem telefonskem predalu s funkcijo indukcijskega polnjenja.

Z izboljšanim in bolj intuitivnim upravljanjem na dotik lahko stranke kar najbolje izkoristijo prednosti prenovljenega koncepta upravljalnih elementov in prikazov. Veliko funkcij vozila lahko alternativno upravljate z izpopolnjenim glasovnim upravljanjem. Pri tem vam bo v pomoč učljiva glasovna asistenca Audi assistant, ki dostopa do dodatnih vsebin na spletu, vključno z vremenskimi informacijami in vsebinami splošnega znanja, da bi na vsako poizvedbo lahko podala najboljše možne odgovore.

S povezavo do tehnologije ChatGPT (ki jo omogoča storitev Microsoft Azure OpenAI) lahko uporabniki z uporabo naravnega govora dostopajo do znanja, temelječega na umetni inteligenci. Odgovori se oblikujejo in preberejo individualno glede na vprašanje. Audi assistant samodejno prepozna, ali mora izvesti kakšno funkcijo vozila ali pa odgovoriti na vprašanje o kakšni drugi temi. Šele ko Audi assistant ne more odgovoriti na vprašanje, neopazno in brez prekinitve uporabi ChatGPT.

*Zbrane vrednosti porabe in emisij vseh omenjenih modelov, ki so na voljo na nemškem trgu, so navedene v seznamu na koncu tega besedila.

Več udobja in varnosti: asistenčni sistemi

Nova Audi A6 limuzina* ima serijsko vgrajene številne sodobne asistenčne sisteme, ki pri vsaki vožnji povečujejo udobje in varnost, saj razbremenijo voznika in prevzamejo pomembne naloge.

Vozilo je serijsko opremljeno z asistenčnim paketom "Vožnja in parkiranje", ki vključuje prilagodljivo asistenco za hitrost, omejevalnik hitrosti na osnovi prometnih znakov, prepoznavanje prometnih znakov, kamero za vzvratno vožnjo in parkirno asistenco plus. V serijski opremi so še parkirni sistem plus s prikazom oddaljenosti, opozorilnik na zapuščanje voznega pasu, opozarjanje na prečni promet, asistenca za ovire in za zavijanje levo spredaj ter asistenca za zaviranje v sili. Poleg naštetega se kupci lahko odločijo še za druge opcijske pakete sistemov za pomoč pri vožnji.

Ena od posebnosti je prilagodljiva vozna asistenca plus, ki poleg različnih senzorjev, ki nenehno spremljajo okolico vozila, uporablja tudi visokoločljivostne kartografske podatke in množice podatkov iz drugih vozil, ki se zbirajo v oblaku. Sistem z njimi optimizira prepoznavanja prometnih znakov ter si pomaga pri pospeševanju, vzdrževanju hitrosti in razdalje ter vodenju po voznem pasu. Na podlagi združevanja podatkov sistem izračuna nadaljnjo pot in z asistiranim korigiranjem zasuka volana vozilo udobno vodi po sredini voznega pasu. Hkrati se z uravnavanjem razdalje odziva na spredaj vozeča ali vrivajoča se vozila ter hitrost prediktivno prilagaja hitrostnim omejitvam in situacijam, kot so ovinki, križišča in krožišča. V prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem sistem zavira do zaustavitve in lahko avtomatizirano ponovno spelje, odvisno od tega, koliko časa je vozilo mirovalo. Pred stop znaki se hitrost zmanjša, da lahko oseba za volanom udobno prevzame nadzor nad vozno situacijo. Vozna asistenca plus zaradi velikega števila upoštevanih parametrov zagotavlja večje udobje vožnje – v celotnem hitrostnem območju in tudi v prometnih zastojih.

Koncern Audi je eden najuspešnejših proizvajalcev avtomobilov in motornih koles premiumskega in luksuznega segmenta. Znamke Audi, Bentley, Lamborghini in Ducati proizvajajo na 21 lokacijah v 12 državah. Audi in njegovi partnerji so prisotni na več kot 100 trgih po vsem svetu.

Leta 2024 je koncern Audi kupcem dobavil okoli 1,7 milijona avtomobilov znamke Audi, 10.643 avtomobilov znamke Bentley, 10.687 avtomobilov znamke Lamborghini in 54.495 motornih koles znamke Ducati. V poslovnem letu 2024 je koncern Audi s prometom v višini 64,5 milijarde EUR zabeležil 3,9 milijarde EUR dobička iz poslovanja. 31. decembra je za koncern Audi delalo več kot 88.000 ljudi, od tega več kot 55.000 v družbi AUDI AG v Nemčiji. Podjetje se s svojimi privlačnimi znamkami in številnimi novimi modeli sistematično razvija v ponudnika trajnostne, popolnoma povezane prestižne mobilnosti.

Vrednosti porabe in emisij omenjenih modelov:

Audi A6 limuzina TFSI 150 kW

Poraba goriva v l/100 km, kombinirana: od 6,9;

emisija CO₂ v g/km, kombinirana: od 157

Audi A6 limuzina edition one TFSI 150 kW

Poraba goriva v l/100 km, kombinirana: od 7,3;

emisija CO₂ v g/km, kombinirana: od 165

Audi A6 limuzina TFSI quattro 270 kW

Poraba goriva v l/100 km, kombinirana: od 6,7;

emisija CO₂ v g/km, kombinirana: od 153

Audi A6 limuzina edition one TFSI quattro 270 kW

Poraba goriva v l/100 km, kombinirana: od 7,2;

emisija CO₂ v g/km, kombinirana: od 163

Audi A6 limuzina TDI 150 kW

Poraba goriva v l/100 km, kombinirana: od 4,8;

emisija CO₂ v g/km, kombinirana: od 126

Audi A6 limuzina edition one TDI 150 kW

Poraba goriva v l/100 km, kombinirana: od 5,1;

emisija CO₂ v g/km, kombinirana: od 135

Audi A6 limuzina TDI quattro 150 kW

Poraba goriva v l/100 km, kombinirana: od 5,0;

emisija CO₂ v g/km, kombinirana: od 131

Audi A6 limuzina edition one TDI quattro 150 kW

Poraba goriva v l/100 km, kombinirana: od 5,4;

emisija CO₂ v g/km, kombinirana: od 140