Audi zagotavlja široko ponudbo elektrificiranih modelov. S priključnimi hibridi je vožnja na izključno električni pogon učinkovita in brez lokalnih emisij škodljivih izpušnih plinov. V priključnih hibridnih vozilih (PHEV) so združeni bencinski motor, močan elektromotor in litij-ionska baterija. Ta vozila zahvaljujoč veliki skupni sistemski moči prepričajo s športnimi voznimi zmogljivostmi – skupaj z visoko stopnjo udobja in dovršenim energijskim managementom. Prediktivna strategija delovanja električni in običajni pogon medsebojno usklajuje tako, da stranki zagotavlja velik e-doseg in majhno porabo bencina.
SUV kot priključni hibrid.
Audi Q5 TFSI e nudi kombinacijo motorja TFSI z notranjim zgorevanjem in zmogljivega elektromotorja, ne da bi se pri tem morali odpovedati značilni dinamiki vozil znamke Audi. In vožnji na izključno električni pogon brez lokalnih emisij škodljivih izpušnih plinov.
Vsestranski, zmogljiv, učinkovit.
Audi Q5 Sportback TFSI e združuje zmogljivost motorja z notranjim zgorevanjem in moč elektromotorja. Prestižni SUV s coupejevsko strešno linijo nudi tako dinamično zmogljivost kot tudi vožnjo na izključno električni pogon brez škodljivih emisij izpušnih plinov.
Priključni hibrid – športen in učinkovit.
Audi A6 Avant 55 TFSI e quattro zahvaljujoč inovativnemu priključnemu hibridnemu pogonu zagotavlja raznolik užitek v vožnji pri mestni in izvenmestni vožnji. Kot je značilno za Avant, prepriča tudi z visoko stopnjo uporabnosti pri vsakodnevnih vožnjah in dovolj prostora za pet oseb.
Coupe kot priključni hibrid.
Kombinacija estetskega coupeja iz zgornjega razreda in inovativnega priključnega hibridnega vozila – to je Audi A7 Sportback 55 TFSI e quattro. Zahvaljujoč učinkovitemu elektromotorju in bateriji je vožnja z njim brez lokalnih emisij škodljivih izpušnih plinov. Njegov eleganten design pa pritegne veliko pogledov. V notranjosti vozila lahko uživate v visoki stopnji udobja in številnih funkcijah sistema Infotainment.
Limuzina kot priključni hibrid.
Kombinacija vrhunske luksuzne limuzine in inovativnega priključnega hibridnega vozila – to je Audi A8 60 TFSI e quattro. Njegov pogon sestavljata učinkovit elektromotor za vožnjo brez lokalnih emisij škodljivih izpušnih plinov in zmogljiv motor z notranjim zgorevanjem. Zahvaljujoč bogati ponudbi informacijskih in razvedrilnih tehnologij lahko voznik, sovoznik in sopotniki na zadnjih sedežih svoj digitalni vsakdan nadaljujejo v vozilu.
Limuzina kot priključni hibrid.
Ekskluzivno razkošje, visoka stopnja udobja in digitalne tehnologije se v modelu Audi A8 L 60 TFSI e quattro porazdeljujejo na skupni dolžini 5,30 m. Poleg športne zunanjosti limuzino višjega razreda odlikuje predvsem inovativni priključni hibridni pogon, ki ga sestavljata učinkovit elektromotor in zmogljiv motor z notranjim zgorevanjem.
Izključno na električni pogon, s hibridnim pogonom ali z motorjem z notranjim zgorevanjem
Audi A3 Sportback TFSI e kot priključni hibrid z izjemno zmogljivostjo prepriča ob uporabi katerega koli pogona. Dinamika, agilnost in želja po gibanju karavanske izvedbe se odražajo tudi na zunaj. V notranjosti so združeni design, funkcionalnost, enostavno upravljanje in digitalizacija.
Crossover z močjo hibridne tehnologije.
Novi Audi A3 allstreet TFSI e z markantnim designom crossoverja in učinkovitim priključnim hibridnim pogonom v ekspresivnem konceptu vozila združuje užitek v vožnji in uporabnost pri vsakodnevnih vožnjah. Kombinacija 1,5-litrskega motorja TFSI in e-pogona zagotavlja užitek v vožnji in učinkovitost.
Električni doseg priključnih hibridov znamke Audi je odvisen od posameznega modela. Zahvaljujoč kombinaciji elektromotorja in motorja z notranjim zgorevanjem vedno prispete na cilj. Na krajših razdaljah lahko priključni hibrid uporablja izključno električni pogon, na daljših pa se vključi motor z notranjim zgorevanjem.
Pri priključnem hibridu gre za vozilo z motorjem z notranjim zgorevanjem, pri katerem je dodatno baterijo mogoče polniti preko motorja z notranjim zgorevanjem in preko vtičnice. Vozilo lahko vozi na električni pogon in z motorjem z notranjim zgorevanjem. Električni avto pa vozi izključno na električni pogon in ima zato velik shranjevalnik energije in elektromotorje namesto motorja z notranjim zgorevanjem.
Priključni hibrid ima poleg motorja z notranjim zgorevanjem tudi elektromotor in tako omogoča vožnjo na običajni in električni pogon. V nasprotju z aktivnim hibridom je priključni hibrid mogoče polniti tudi neposredno na električnem omrežju – tako zagotavlja večji doseg.
Voznik se lahko sam odloči, da in kako bo posegel v delovanjem obeh motorjev. Za to ima na voljo tri načine delovanja:
Hibridni način se avtomatsko aktivira pri vodenju do cilja z navigacijo. Ročno pa ga je mogoče aktivirati tudi s tipko za izbiro načina delovanja. V tem načinu se napolnjenost baterije optimalno porazdeljuje glede na pot, tako da zmanjša porabo goriva. Pri mestni vožnji in vožnji s pogostim ustavljanjem in speljevanjem pa se uporablja pretežno električni pogon. Ko je aktivirano vodenje po poti z MMI navigacijo, poskuša prediktivna strategija delovanja za zadnji del mestne vožnje uporabiti izključno električni pogon in tako na cilj priti s skoraj prazno baterijo.
Poleg hibridnega načina delovanja lahko voznik izbira tudi med načinoma EV in Battery-Hold. V načinu EV vozilo vozi izključno na električni pogon, dokler voznik ne preseže prilagodljivo zaznavne točke upora na pedalu za vožnjo. Način EV je v osnovni nastavitvi aktiviran ob vsakem zagonu vozila. V načinu Battery-Hold se kapaciteta baterije ohranja na aktualni ravni.
V priključnih hibridih znamke Audi se uporabljajo zmogljivi TFSI-motorji in učinkoviti elektromotorji. Izjemni pospeški in dinamičen užitek v vožnji so tako zagotovljeni.
Vozilo lahko v dežju ali pri visoki vlagi polnite povsem brez pomislekov. Baterije, vtiči in polnilne postaje izpolnjujejo stroge standarde in predpise, poleg tega električni tok steče šele pri brezhibnem kontaktu polnilne postaje z vozilom.
Na doseg priključnega hibrida med drugim vplivajo naslednji dejavniki: