Audi Sport je sinonim za strast, ki vas navdušuje vsak dan znova. Za osupljiv design, odlično tehniko in žlahtne materiale. Za zmogljivost in dinamiko, ki ju lahko pričakujete od posebej športnih vozil s štirimi krogi.
In za še veliko več. Od dih jemajočih modelov R in RS, športnega avtomobilizma Audi pa vse do bogate izbire produktov iz kolekcije Audi Sport in številnih možnosti individualizacije s pomočjo programa Audi exclusive ter delov Audi Sport performance parts.
Audi pod blagovno znamko Audi Sport združuje vse svoje športno znanje in izkušnje. Športni avtomobilizem, v katerem sodelujejo tovarniške oz. dirkalne ekipe, ali naši visoko zmogljivi modeli – nikjer drugje vam adrenalin ne bo tako hitro tekel po žilah. Audi Sport s pridom izkorišča znanje in izkušnje, pridobljene v športnem avtomobilizmu, ter tako razvija inovativne tehnologije za uporabo v serijski proizvodnji. Z edinstveno strastjo – za odlično dinamiko. Znamka Audi Sport združuje najbolj čustvene discipline – od modelov R in RS, tekmovanj za dirkalne ekipe pa vse do športnega avtomobilizma, v katerem sodelujejo tovarniške ekipe.
Športni avtomobilizem, v katerem sodelujejo tovarniške ekipe
Audi je od leta 1981 sinonim za "prednost v tehniki" v mednarodnem športnem avtomobilizmu. Naj gre za svetovno prvenstvo v rallyju, Pikes Peak, prvenstvo turnih avtomobilov Super ali DTM, prototipe za GT Sport ali Le Mans: Audi je z izjemno zmogljivostjo svojih vozil vse projekte športnega avtomobilizma uspešno zaključil s številnimi zmagami in pomembnimi naslovi prvaka. Trenutno se udejstvuje v formuli E, prvenstvu DTM in tekmovanjih dirkalnih ekip. Naše znanje in izkušnje iz športnega avtomobilizma uporabljamo tudi pri serijskih modelih znamke Audi Sport.
Prednost v športnem avtomobilizmu
Audi se je spopadel z enim največjih izzivov športnega avtomobilizma: z inovativnim prototipom se je znamka s štirimi krogi leta 2022 prvič podala na start slavnega rallyja Dakar. Alternativni koncept pogona je pri tem prvič uporabila skupaj z električnim pogonskim sklopom z visokonapetostno baterijo in izjemno učinkovitim pretvornikom energije. Maratonski rally bo v prihodnje predstavljal vrhunec našega udejstvovanja v športnem avtomobilizmu.
Šest za dirkalno stezo
Številni modeli dirkalnikov iz več kot 30-letne zgodovine znamke Audi Sport danes predstavljajo prave ikone. Njihova paleta trenutno obsega vse od osnovnega modela Audi RS 3 LMS iz kategorije turnih vozil TCR pa do futurističnega Audija e-tron FE06, s katerim se je znamka Audi Sport podala v svet svetovne formule E in okrepila svoje znanje in izkušnje na področju e-mobilnosti. Vsem modelom je skupno eno: genski zapis znamke Audi Sport.
Najbolj športna izvedba v razredu. V novem modelu Audi RS 3 Sportback se motor, podvozje, design in oprema združijo v osupljivo celostno izkušnjo.
Čisti užitek v vožnji.
Motor, ki razvije moč 294 kW in navor 500 Nm, predstavlja posebnost 5-valjne tehnologije. Posebne nastavitve vozila, ki so značilne za RS-modele, v kombinaciji s štirikolesnim pogonom quattro z razdelilnikom navora poskrbijo za še višjo stopnjo agilnosti.
Nova Audi RS 3 limuzina navdušuje vsak dan znova. Odlična vozna dinamika in vznemirljiv design pospešita vaš srčni utrip.
Izostrena sorazmerja, oblikovalski elementi RS-modela in izraziti detajli. Športno notranjost zagotavljajo športna sprednja sedeža, sploščen športno oblikovani usnjeni volan, samostojni oblikovalski elementi RS in kakovostni dodatki z videzom vanadija.
Ni pomembno, ali se odpravljate na poslovni sestanek ali družinski izlet – izberite Audi RS 6 Avant. Visoko zmogljiv športni avtomobil zagotavlja brezkompromisen design in visoko stopnjo uporabnosti pri vsakodnevnih vožnjah. Vanj se boste zaljubili že na prvi vožnji.
Mogočen videz: zunanji design
Audi RS 6 Avant odlikujejo številni elementi, ki so značilni za RS-modele. Zadek z odbijačem RS, integriranim difuzorjem RS in dinamičnim usmernikom zraka nad zadnjim steklom posreduje jasno sporočilo. Širša karoserija ter razširjeni koloteki spredaj in zadaj, enodelna mreža hladilnika brez okvira, odbijač RS in veliki stranski odprtini za dovod zraka pogled na sprednjem delu vozila takoj preusmerijo na mogočen RS-design.
Audi RS 6 Avant performance je vreden svojega imela: zahvaljujoč 4,0-litrskem biturbo motorju V8 TFSI z močjo 463 kW z 0 na 100 km/h pospeši v 3,4 s.
Navdušujoča zmogljivost
Audi RS 6 Avant performance v vaš vsakdan prinaša osupljivo dinamiko. Opcijsko športno podvozje RS plus s sistemom Dynamic Ride Control (DRC) in opcijski dinamični paket RS plus s povečanjem največje hitrosti na 305 km/h poskrbita za nadzorovan užitek v vožnji.
Divji in neukročen ali suveren in estetski? Pri modelu Audi RS 7 Sportback je odločitev preprosta: oboje. Coupejevsko elegantne oblikovalske linije tango rdeče barve se zlijejo s surovo močjo motorja V8 TFSI. Inovativne tehnologije se zlijejo z intuitivno dinamiko. Doživite zapeljivo privlačnost, pri kateri vam ni treba sklepati kompromisov.
Izjemen na prvi pogled
Audi RS 7 Sportback s svojo športno strešno linijo privablja vse poglede. Široka ramena, bleščeče oči, divja narava – markantni design povsem prepriča v vsakem trenutku. Široka zasnova, značilna za RS-modele, svetlobni LED-segment in širok enodelni okvir mreže hladilnika so vidni odraz odlične zmogljivosti.
Številke, ki jim boste z veseljem prisluhnili: 4,0-litrski biturbo motor V8 TFSI z močjo 463 kW. Z 0 na 100 km/h pospeši v 3,4 s.
Navdušujoča zmogljivost
Audi RS 7 Sportback performance v vaš vsakdan prinaša osupljivo dinamiko. Opcijsko športno podvozje RS plus s sistemom Dynamic Ride Control (DRC) in opcijski dinamični paket RS plus s povečanjem največje hitrosti na 305 km/h poskrbita za nadzorovan užitek v vožnji.
Audi RS e-tron GT ponazarja impresivno električno moč v inovativni, aerodinamični obliki. Z razkošnimi sorazmerji gran turisma in prestižno opremo se tudi vožnje na daljše razdalje spremenijo v pravi užitek.
Štirikolesni pogon quattro in aktivno podvozje poskrbita za osupljivo dinamiko športnega avtomobila. Električno porazdeljevanje navora odvisno od potreb na pogonski kolesi zadnje preme posreduje različen navor. S tem zagotavlja visoko stopnjo agilnosti zadnjega dela vozila v ovinkih.