- Pri navedeni opremi gre za dodatno opremo, ki je na voljo za doplačilo.
- Originalna dopolnilna oprema Audi predstavlja opcijsko ponudbo družbe AUDI AG, ki je na voljo za doplačilo. Sestavni deli niso vključeni v izračun vrednosti porabe in emisij vozila. Montaža je zato mogoča šele po prvi registraciji.
- Družba AUDI AG z razširitvijo svoje palete modelov z dodatnimi serijami popolnoma električnih vozil na novo oblikuje poimenovanje vozil. Številčenje modelov se pri tem razlikuje glede na to, ali gre za električne ali klasične modele. To že na prvi pogled zagotavlja jasno označevanje pogonov modelov. Soda števila se od zdaj naprej uporabljajo za izključno električno gnane modele, liha števila pa označujejo modele z motorjem z notranjim zgorevanjem ali priključne modele.
- Odvisno od razpoložljivosti za posamezno državo. Informacije o trenutni združljivosti operacijskega sistema iOS/Android so na voljo v opisu aplikacije myAudi v ustrezni trgovini z aplikacijami.
- Za doplačilo so na voljo tudi druga opcijska 19- in 20-palčna platišča.
- V zimskih voznih razmerah ne smete uporabljati poliranih ali delno poliranih platišč iz lahke kovine oz. platišč iz lahke kovine, rezkanih do sijaja. Površina teh platišč zaradi načina izdelave nima zadostne zaščite pred korozijo in jih sol za posipanje cest ali podobno lahko zato trajno poškoduje.
- Opcijsko za doplačilo z matričnima LED-žarometoma in digitalnima zadnjima OLED-lučema.
- Samo v kombinaciji z osnovnim nosilcem.
- Navedene vrednosti porabe in emisij izpušnih plinov so bile izmerjene v skladu z zakonsko predpisanimi merilnimi postopki WLTP. Podatki se ne navezujejo na eno samo vozilo in niso sestavni del ponudbe, temveč so namenjeni zgolj primerjavi med različnimi tipi vozil. Dodatna in dopolnilna oprema (vgradni deli, oblika pnevmatik ipd.) lahko spremenita pomembne parametre vozila, kot so npr. masa, kotalni upor in aerodinamika, ter poleg vremenskih pogojev, prometa in individualnega načina vožnje vplivata na porabo goriva, porabo električne energije, emisije CO₂ in vozne lastnosti vozila. Poraba goriva, poraba električne energije in emisije CO₂ niso odvisne le od učinkovitega izkoristka goriva, temveč nanje vplivajo tudi način vožnje in drugi dejavniki, ki niso tehnične narave. Ogljikov dioksid CO₂ in emisije: ogljikov dioksid CO₂ je najpomembnejši toplogredni plin, ki povzroča globalno segrevanje. CO₂ kot toplogredni plin ter emisije onesnaževal zunanjega zraka iz prometa pomembno prispevajo k poslabšanju kakovosti zunanjega zraka. Prispevajo zlasti k čezmerno povišanim koncentracijam prizemnega ozona, delcev PM10 in PM2,5 ter dušikovih oksidov. Ustrezno vrednost emisij CO2 za vozila, testirana v skladu s postopkom WLTP, predstavlja vrednost emisij CO2 (WLTP) v g/km pri kombinirani vožnji, za električna hibridna vozila pa ponderirana vrednost emisij CO2 (WLTP) v g/km pri kombinirani vožnji. Vse nadaljnje informacije o specifični porabi goriva in specifičnih emisijah CO₂ za nova osebna vozila boste našli v Priročniku o varčni porabi goriva in emisijah CO₂, ki ga lahko brezplačno dobite na prodajnem mestu ali na spletni strani www.audi.si. Zaradi realnejših preizkusnih pogojev so vrednosti porabe goriva in emisij CO₂, izmerjene v skladu z WLTP, v številnih primerih višje od vrednosti, ki so izmerjene v skladu z NEVC. Dodatne informacije o razlikah med postopkoma WLTP in NEVC najdete v spletni predstavitvi na www.audi.si/wltp.
- Samo v kombinaciji z MMI experience pro.
- Svetlobni segment vozeči osebi v številnih situacijah pomaga z enostavno razumljivimi svetlobnimi učinki – na primer pri zavijanju in zaviranju.
- Samo v kombinaciji z Audi Application Store in vmesnikom za pametne telefone.
- Vidnost vsebine, ki je prikazana na sovoznikovem MMI-zaslonu, je med vožnjo iz varnostnih razlogov namerno omejena samo na sovoznika. To obenem preprečuje, da bi vozeča oseba svojo pozornost odvrnila od dogajanja na cesti.
- Oprema je odvisna od izbranega motorja.
- Napredni sistem MHEV plus na osnovi 48-voltnega električnega omrežja podpira delovanje običajnih motorjev TFSI in TDI ter tako prispeva k zmanjšanju emisij CO2 in povečanju zmogljivosti. Pogonski alternator in dodatna 48-voltna litij-železofosfatna baterija omogočata delno električno vožnjo, električno parkiranje in manevriranje ter občutno večjo moč rekuperacije. Rezultat sta zmanjšanje porabe goriva in prihranek emisij CO2. Pogonski alternator je poleg tega opremljen tudi s funkcijo Boost, ki lahko motorju z notranjim zgorevanjem za kratek čas doda električno moč do 18 kW. S tem zagotavlja odlično speljevanje in izjemno agilnost vozila.
- V kombinaciji z zvočniki, vgrajenimi v vzglavnikih, je prevleka vzglavnikov perforirana.
- Audi S5 limuzina: poraba goriva (kombinirana vožnja): od 7,6 l/100 km; emisije CO₂ (kombinirana vožnja): od 172 g/km.
- Upoštevajte: sistemi delujejo le znotraj sistemskih omejitev in so v pomoč pri vožnji. Za ustrezno pozornost v cestnem prometu je še vedno odgovorna vozeča oseba.
- Oprema je odvisna od izbranega motorja.
- Napredni sistem MHEV plus na osnovi 48-voltnega električnega omrežja podpira delovanje običajnih motorjev TFSI in TDI ter tako prispeva k zmanjšanju emisij CO2 in povečanju zmogljivosti. Pogonski alternator in dodatna 48-voltna litij-železofosfatna baterija omogočata delno električno vožnjo, električno parkiranje in manevriranje ter občutno večjo moč rekuperacije. Rezultat sta zmanjšanje porabe goriva in prihranek emisij CO2. Pogonski alternator je poleg tega opremljen tudi s funkcijo Boost, ki lahko motorju z notranjim zgorevanjem za kratek čas doda električno moč do 18 kW. S tem zagotavlja odlično speljevanje in izjemno agilnost vozila.
- Vsebina funkcij se lahko razlikuje glede na razpoložljivost v določeni državi in konfiguracijo vozila.
- Uporaba projicirnega sistema je s polariziranimi sončnimi očali omejena.
- Razpoložljivost jezika je odvisna od države. Informacije o razpoložljivosti v naši državi in razpoložljivosti jezika so na voljo pri pooblaščenih trgovcih Audi. Sestavni del opreme Audi connect navigacija in sistem Infotainment.